Descobriu l'església de Barcelona... Շարքի հրապարակողը: Scheherezade Suria Lopez
|
Hola a tothom,
Una agència de Madrid envia aquesta foto d'una església de Barcelona perquè no en sap el nom i jo, francament, tampoc. Es veu que ha aparegut en una tradu però sense nom i no saben quina és.
A algú li sona, l'ha vist o sap de quina es tracta?
Gràcies!
La foto és a: http://www.megaupload.com/?d=9281QEAO
[Editado... See more Hola a tothom,
Una agència de Madrid envia aquesta foto d'una església de Barcelona perquè no en sap el nom i jo, francament, tampoc. Es veu que ha aparegut en una tradu però sense nom i no saben quina és.
A algú li sona, l'ha vist o sap de quina es tracta?
Gràcies!
La foto és a: http://www.megaupload.com/?d=9281QEAO
[Editado a las 2009-11-11 12:26 GMT] ▲ Collapse | | | Darío Giménez Իսպանիա Local time: 23:07 անգլերենից իսպաներեն + ... Scherezade... | Nov 11, 2009 |
... que t'has deixat la foto!
| | |
jjejej, sí. I, a més, m'he tornat boja per pujar-la.
Algú sap d'algun sistema que no sigui aquest megaupload que et fa esperar?
Gràcies! | | | Darío Giménez Իսպանիա Local time: 23:07 անգլերենից իսպաներեն + ... De Barcelona, res... | Nov 11, 2009 |
Això és la façana dels Jeronimos, a Belem, Portugal.
| |
|
|
Quina rapidesa!
Com ho has trobat? La coneixies? Es com la prova de "La parte por el todo" de Saber y Ganar, mai sé com s'ho fan.
Ja els he enviat un email... espero que no sigui el cas, "pero a lo mejor ruedan cabezas"
Moltíssimes gràcies, Darío!!!! | | | Darío Giménez Իսպանիա Local time: 23:07 անգլերենից իսպաներեն + ... Belem ≠ Barcelona | Nov 11, 2009 |
Bé, he viscut els meus primers 39 anys a Barcelona (fa un any que vaig fugir) i quan he vist la foto, m'ha quedat clar primerament que no era una esglèsia barcelonina. Després he pensat que em sonava moltíssim i fa un parell d'anys vaig estar uns dies a Lisboa i m'ha vingut al cap la famosa construcció de Belem, tan blanqueta i amb aquesta llum atlàntica... He fet una recerca a Google Images i... Voilà! Allà era.
En fi, aquests de Getty podrien ser una miqueta més rigoroso... See more Bé, he viscut els meus primers 39 anys a Barcelona (fa un any que vaig fugir) i quan he vist la foto, m'ha quedat clar primerament que no era una esglèsia barcelonina. Després he pensat que em sonava moltíssim i fa un parell d'anys vaig estar uns dies a Lisboa i m'ha vingut al cap la famosa construcció de Belem, tan blanqueta i amb aquesta llum atlàntica... He fet una recerca a Google Images i... Voilà! Allà era.
En fi, aquests de Getty podrien ser una miqueta més rigorosos...
Encantat d'haver-te ajudat.
D. ▲ Collapse | | | Այս ֆորումը հատուկ նշանակված մոդերատոր չունի։ To report site rules violations or get help, please contact site staff » Descobriu l'església de Barcelona... Wordfast Pro | Translation Memory Software for Any Platform
Exclusive discount for ProZ.com users!
Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value
Buy now! » |
| Trados Business Manager Lite | Create customer quotes and invoices from within Trados Studio
Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.
More info » |
|
| | | | X Sign in to your ProZ.com account... | | | | | |