Svensk stavniongskontorll
Շարքի հրապարակողը: Anna Ryden (X)
Anna Ryden (X)
Anna Ryden (X)  Identity Verified
Իտալիա
Local time: 22:53
անգլերենից շվեդերեն
+ ...
May 15, 2003

Hejsan,

min dator krashade och jag har fått \"låna\" italienska versioner av Windows och Office till nyinstalleringen av min dator, som jag hade köpt i Sverige, med svenska versioner.

Problemet är att jag inte har någon svensk stavningskontroll numera, och inte heller har jag lyckats hitta info om gratis nedladdning på microsofts hemsida. Har någon nåt tips om var jag hittar dessa filer någonstans?

hälsningar

Anna Rydén

Hans-Bertil Karlsson (X)
Hans-Bertil Karlsson (X)
Շվեդիա
Local time: 22:53
նորվեգերենից շվեդերեն
+ ...
Ի հիշատակ
Låna den May 15, 2003

Den finns mig veterligen inte att ladda ner. Microsoft levererar ju med den till alla svenska versioner av Office och vill man ha den för att man kör något annat språk får man köpa den. Jag har för mig att den kostar cirka 800:-

Annars får du väl försöka låna den också av någon kompis - filerna finns någonstans under \"proof\" - eller sök hårddisken efter *.lex eller *.dic

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Այս ֆորումի մոդերատորները
Anna Herbst[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Svensk stavniongskontorll

Translation news in Շվեդիա

Pastey
Your smart companion app

Pastey is an innovative desktop application that bridges the gap between human expertise and artificial intelligence. With intuitive keyboard shortcuts, Pastey transforms your source text into AI-powered draft translations.

Find out more »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »