This site uses cookies.
Some of these cookies are essential to the operation of the site,
while others help to improve your experience by providing insights into how the site is being used.
For more information, please see the ProZ.com privacy policy.
Mats Wiman Շվեդիա Local time: 15:27 Անդամ (2000) գերմաներենից շվեդերեն + ...
Ի հիշատակ
Feb 23, 2003
Många har inte märkt det än men några hundra av de 46000+ medlemmarna i ProZ.com har fått ett V under sitt profile-page-foto.
Alla som hittils fått det har personligen träffat Henry eller träffat någon som träffat Henry eller träffat någon som träffat någon som träffat Henry....
Jag har verifierat Eva Hammarstedt och Sven Pettersson och har du träffat dem (eller någon annan med ett V) kan du be dem verifiera dig.
Många har inte märkt det än men några hundra av de 46000+ medlemmarna i ProZ.com har fått ett V under sitt profile-page-foto.
Alla som hittils fått det har personligen träffat Henry eller träffat någon som träffat Henry eller träffat någon som träffat någon som träffat Henry....
Jag har verifierat Eva Hammarstedt och Sven Pettersson och har du träffat dem (eller någon annan med ett V) kan du be dem verifiera dig.
Inom kort kommer även andra verifieringssätt att sjösättas.
Vad ska man med VID till? frågar du kanske.
I många sammanhang dyker frågan upp: \"Hur vet jag att t.ex. signaturen PARROT verkligen är en människa av kött och blod och att han/hon är känd av ProZ.com (även om viktiga detaljer inte publiceras öppet).
Jag håller själv styvt på att vara helt öppen då jag tror (mig veta) att det undanröjer osäkerhet och därmed snarare leder till affär än när sidan är mer anonym.
V:et är till för att undanröja osäkerhet samt indirekt markera att vederbörande är aktiv.
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio
Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.
The leading translation software used by over 270,000 translators.
Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop
and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.